torsdag 12 december 2013

Julbestyr....

Här pågår julbestyr utan energi.....nää faktiskt är det då att jag sitter i soffan och slöar....orkar inte riktigt något annat just nu känner jag och det är ju ändå över en vecka kvar innan julklappar, julmat, julstök och julgodis ska va klart;-)
Igår var jag och barnen hos Doris och klippte oss... Simpan fick jag tvinga till klippning och Doris fick på heter och samvete lova att inte klippa mycket eller rättare sagt knappt nått alls...meeen bara att få det lite format så blev det fint trots att det fortfarande är "långt".
Imorgon får :) jag min nya bil!!!! Min lilla svarta....en Polo....ska bli min min min så detta är första gången jag har en alldeles egen bil...;-) sååå coolt:-)
Lusse i morgon och det är dax för jobbets fina lussetåg bestående av våra chefer....så fina så fina och bra sjunger dom och fika får vi.....supermysigt och ingen lusse eller jul utan detta tåg!!
Julklappar julklappar är mitt nästa projekt...vore skönt att fixa klart det i helgen mellan all hockey!!!
Ja tanken är god....nu ska jag kolla Ernst....sen sover jag nog...zzzzå trött idag:-)
Puss och kram Rosinskan:-)

Inga kommentarer:

namnteckning