söndag 3 november 2013

Långhelg:-)

Trots en bonusdag på denna helg eftersom jag var ledig i fredags så har denna svischat förbi som så många andra samtidigt som jag känner att jag hunnit slappa o ha det gott:-)
I fredags bakade jag och mina små bullar och därefter blev det inte många knop. En slapparkväll med tacos och Idol:-)
I lördags åkte jag o Linnepinne på cup uppe i Hammarö! Dom kämpade på väl men nådde inte särskilt långt......men hejade gjorde vi ordentligt iaf:-)
Idag har lilla jag haft en riktig hemmadag.... Big J var i ishallen med båda grabbarna om vartannat, Lillsnorpan var där oxå med kompis. Detta medans jag var hemma och plockade och såg på Hockeypucken.... När alla var hemma igen blev det en promenad innan kvällsmaten dukades fram. Ikväll var vi 6 st till bords.....Simon har ju tjej numer och hon var här.....ja herregud tjej när man bara ä 12.....så var de inte när jag var 12.....då spelade jag handboll och fotboll och hade inte tid med sånt heller......hmmm ja så är det!
Nu ska mobilen och jag laddas så vi orkar med en ny vecka fylld av utmaningar.....
Puss och kram Rosinskan :-)

Inga kommentarer:

namnteckning