lördag 16 augusti 2014

Semesterslut

Hamnade visst in här, var fasligt längesen:-)
Tiden ryms mestadels av familjelogistiken men nu har jag haft 4 veckors semester så det känns som vi är på banan igen.
På måndag börjar vardagen igen o det är dax för jobb. Joo ångest har jag o längtan tillbaka vill inte infinna sig förutom till mina goa jobbarkompisar som jag inte träffat på länge.
Ja ja det går snabbt att komma in i livet igen. På tisdag börjar Simpan 7:an, Linnepinne 5:an och Lillsnorpan 2:an. Ja jösses vad tiden går:-)
Fattar nog inte att jag har ett högstadiebarn helt plötsligt. Vart tog lillplutten vägen?! 
Här hemma renoveras det för fullt. Är hallen som får sin makeover. Kommer bli jättefint när de väl blir klart:-)
BigJ ä duktig o mycket noggrann så det kommer bli kempegrejt:-)
Nu ska jag fånga dagen och njuta varje minut!
Puss och kram Rosinskan:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka!
Puss och kram
Lilla jag

namnteckning