torsdag 4 september 2014

Träningar:-)

Väl hemma från jobb o skolor blev det lite käk innan det var dax för alla att splittras igen. Simpan cyklade iväg på fotbollsträning. Linnepinne o Big J till ishallen där en mycket glad kille hade sin första hockeyträning för denna säsongen:-)   Som han har längtat!!! Simpan har ju varit igång i 4 veckor nu så det orättvisa har inte haft några gränser;-)
Jag o Lillsnorpan tog en cykel/promenad till Åbrovallen. Vi invigde den nya cykelvägen som ska va klar i november men som funkar redan nu om man tycker grusväg är ok:-)
Vägen dit gick galant men hemvägen gick trögt. Detta uppfattade en klasskompis mamma som stannade o frågade om Lillsnorpan ville ha skjuts...så blev de o jag o hennes cykel fick promenera vidare själva:-)
När jag kom hem hade hon somnat i våra sängar så de va verkligen en trötters tös som inte orkade med riktigt! 
Nu ska kollas lite fotboll sen får de bli sängen:-)
Puss o kram Rosinskan 

1 kommentar:

fake audemars piguet sa...

Nu, i början av 2020, och på mitt 13: e år fake rolex som professionell i detta utrymme, minskas inte min aktivism och förespråkighet. Jag kämpar fake Rolex fortfarande för det jag tycker är rätt. Jag vill fortfarande att entusiaster ska le rolex replica när de tittar på handlederna. Jag vill fortfarande att ärlighet och god smak kontra rolex kopia ego och stolthet ska vara ansvarig för de produkter som transporteras i butikerna. Det som har replika klockor förändrats sedan 2007 är storleken på aBlogtoWatch-teamet och vårt samhälle. Det ursprungliga uppdraget rolex kopior har antagits och stärkts av våra medarbetare, våra bidragsgivare och olika yrkesverksamma klockor kopior som "växte upp och läste aBlogtoWatch" innan de gick in i klockbranschen.
Behöver världen 2020 rolex klocka kopia lyxklockor? Kanske mer än någonsin - som ett tecken på hopp och ambition att vägleda och fake rolex motivera oss. Armbandsur är de bästa troféerna, och för att tjäna troféer måste vi fake omega driva oss själva för att lyckas. Eftersom morgondagens värld är mer utmanande och komplexa än gårdagens värld, kommer vi att behöva saker fake breitling för att fira vem vi är, som vill vara och vem vi beundrar under vår erkännande av våra personliga segrar. Armbandsur fake tag heuer har en unik förmåga att göra det. Som jag har sagt, och som Jean-Claude Biver rutinmässigt har predikat, kan ingen annan produkt fake cartier som en person kan bära, göra så mycket som en klocka, som når mycket utöver det avsedda utnyttjande fake IWC tidsberättande syftet till konstvärlden , historia, sällsynthet, exklusivitet, stammens tillhörighet och kultur. Jag fake panerai och så många andra där ute kommer att arbeta hårt inte för resultaten utan för belöningen. Om en armbandsurbelöning hjälper fake audemars piguet människor att vara bäst, kan åtminstone aBlogtoWatch hjälpa en person att få ut det mesta. Fortsätt jaga tiden, mina vänner.

namnteckning