tisdag 16 juli 2013

Gräsänka:)

Just nu har jag ta-hand-om-mig-själv eftermiddag........ Efter jobbet städade jag och vek tvätt (kul...;), sen gick jag långpromenad som avslutades med en kaffe hos Cissen innan jag nu efter en härlig dusch landat i soffan framför Sverige-tjejerna i fotboll samtidigt som jag  stoppat fötterna i ett varmt fotbad!! Här ska fixas sommarfötter;) Familjen har lämnat mig för lite husvagnsliv i Jönköping vilket är lyxigt även för mig! Rätt skönt att bara få vara själv:)
Igår var första gräsänkedagen och den tillbringade jag först på jobbet och sen hos fru Otterup på symötesdate! 
Mysigt värre:)
Jag glömde dock en sak innan jag stoppade i fötterna och det var att hälla upp ett litet glas vin.....är ju ändå snart semester!!!! Ja bara tre dagar kvar eller  om jag känner mig rätt så är det 2,5 dag kvar......hör liksom till att tulla lite på flexen sista dagen, dessutom ska jag till morbrors husvagn i Hällekis för att umgås med min familj och kusiner/släkt, hoppas på att stora fina solen lyser på oss:)
På lördag kommer min älskade familj hem igen och har inte saknaden infunnit sig innan dess så kommer det iaf suga ordentligt i krama-familjen-tarmen ❤. 
Nu ska här filas på lite fötter....urk vad otäckt.....men det blir väl bra sen:)
Puss och kram från Rosinskan :)



Inga kommentarer:

namnteckning